Screenshot_2015-06-13-11-35-26

Formetre Egzersizleri

İtiraf edelim çoğumuzun başarısız bir Gym üyeliği deneyimi vardır. Büyük umutlarla, sağa sola iliştirilmiş modellerin resimlerine bakarak 5 ay sonra tam yaz dönemi öncesi benzer vücutlara sahip olma gazıyla kredi kartımızı bize gülümseyen yüzlere uzattığımız ve o yüzleri yaz dönemine kadar bir elin parmaklarından daha az gördüğümüz olmuştur. Formetre olarak henüz farkına varmamış dostlarımız var ise bu uyarıyı yapmak bizim borcumuz: o vücutlara sahip olmak için o salona haftanın en az 4 günü gitmeniz, bunu uzun süre yapmanız ve doğru beslenme ile desteklemeniz gerekiyor. Ancak sağlıklı bir vücuta sahip olmanın tek şartı o salondaki ağırlıkların altına girmek ya da koşu bantlarının üstünde saatler geçirmek değil.

Beachbody.com’daki spor profesyonelleri uzun bir süredir bundan hareketle evde yapılabilecek egzersiz programları tasarlıyorlar. Evde sahip olduğunuz basit ağırlıklar ve/veya Fitness bantlarıyla günlük yarım saat ya da biraz daha fazla süre ayırarak “sağlıklı” bir vücuda ulaşmak mümkün. Tabii ki dengeli bir beslenme programı ile. Bu programların dünyada büyük bir üne kavuşması tesadüf değil. Focus T25, Insanity Max Out 30, P90X3 v.b. Beachbody programları gerçekten de işe yarıyor, bunu programların hepsini birkaç kez uygulamış kişiler olarak söyleyebiliriz. Formetre olarak bu programlardan esinlenerek Spor eğitmenlerinin destek ve yönlendirmeleri doğrultusunda sizler için ilk etapta 4 farklı antreman programı hazırladık. Mobil uygulamanızın Cep Gym menüsünden Kardio, Klasik, Güç ve Karın programlarına ulaşabilirsiniz. Kullanıcılarımızdan aldığımız geribildirimler, sahip oldukları egzersiz ekipmanları ve hedefleri doğrultusunda kısa süre içerisinde premium üyelik modeli ile size özel programlar da hazırlayarak mobil uygulamanızdan erişebilmenize imkan sağlayacağız.

Kardio

Yağ yakma hedeflenmiştir. Isınma ve esnetme/gerdirme dahil 36 dk sürmektedir. 45 sn’lik 4 egzersizden oluşan setler (toplam 9 adet) ve aralarda 30 sn’lik dinlenmeler bulunmaktadır. Ücretsiz versiyonda bulunan bazı egzersizlere göz atabilirsiniz:

Klasik

Tüm vücut çalışması hedeflenmiştir. Isınma ve esnetme/gerdirme dahil 37 dk sürmektedir. 45 sn’lik 4 egzersizden oluşan setler (toplam 9 adet) ve aralarda 30 sn’lik dinlenmeler bulunmaktadır. Ücretsiz versiyonda bulunan bazı egzersizlere göz atabilirsiniz:

Güç

Kas kütlesinin artırılması hedeflenmiştir. Isınma ve esnetme/gerdirme dahil 36 dk sürmektedir. 60 sn’lik 3 egzersizden oluşan setler (toplam 9 adet) ve aralarda 30 sn’lik dinlenmeler bulunmaktadır. Ücretsiz versiyonda bulunan bazı egzersizlere göz atabilirsiniz:

Karın

Karın bölgesinde kas artışı hedeflenmiştir.14 dk sürmektedir. Ücretsiz versiyonda bulunan bazı egzersizlere göz atabilirsiniz: